Gwarantujemy korzystne cenowo usługi ochroniarskie
Zapewniamy skuteczną ochronę, a także przejrzyste warunki współpracy
Ceny ustalane są indywidualnie, w zależności od zakresu usługi.
Opcja OCHRONA BEZ SERWISU jest najtańsza, ale wynikające z niej oszczędności są pozorne. Za najniższą stawkę Klient wykupuje usługę ochrony, natomiast sam podejmuje się rozwiązywać na bieżąco wszelkie kwestie związane z prawidłowym funkcjonowaniem systemu alarmowego. Opcja ta jest rzeczywiście najtańsza tylko wówczas, gdy Klient posiada dostateczną wiedzę elektroniczną i sam jest w stanie zmieniać parametry centrali i wymieniać podzespoły. W innych przypadkach nawet prosty serwis po długotrwałym braku zasilania sieciowego staje się poważnym problemem. A braki prądu w sieci, to nasza codzienność.
Opcja OCHRONA Z SERWISEM NA ŻYCZENIE umożliwia Klientowi skorzystanie z odpłatnego serwisu PROTECTORA, przy czym naprawa lub wymiana urządzenia jest odpłatna i wykonywana po obsłużeniu Klientów priorytetowych.
Opcja PRIORYTET: OCHRONA Z SERWISEM jest dla Klienta najwygodniejsza, gdyż troskę o właściwe funkcjonowanie systemu alarmowego przyjmuje na siebie PROTECTOR. Klienci tak obsługiwani mają pewność, że nawet podczas ich dłuższej nieobecności obiekt jest bezpieczny, a system alarmowy serwisowany w pierwszej kolejności.
PRZYKŁAD Z ŻYCIA: Przez okolicę przechodzi burza z silnymi wyładowaniami. Pioruny uderzają w drzewa i domy. Na skutek przepięć uszkodzeniu ulegają urządzenia elektryczne, takie jak: telewizory, komputery, domofony i… systemy alarmowe.
Elektronicy PROTECTORA natychmiast przystępują do działań naprawczych w obiektach priorytetowych.
Czy można sobie wyobrazić lepszą obsługę?
W celu omówienia szczegółów oferty zachęcamy do kontaktu z naszym przedstawicielem nr tel. 501462575